Image for Asianajaja, hae valvontalautakuntaan!

Asianajaja, hae valvontalautakuntaan!

11.4.2024 | Tiedotteet

Valvontalautakunnan asianajajajäsenten Kimmo Koskentaustan ja hänen varajäsenensä Johanna Kekki-Lehtisen sekä Niki J. Wellingin ja hänen varajäsenensä Sanna Svahnin toimikaudet päättyvät 31.7.2024 sekä Johanna Toiviaisen ja hänen varajäsenensä Mika Miesmäen toimikaudet päättyvät 31.12.2024.

Asianajajaliiton menettelytapavaliokunta pyytää asianajajia hakemaan näihin mielenkiintoisiin tehtäviin mahdollisimman pian. Tehtävät ovat kaikkien asianajajien haettavissa. Hakua on jatkettu ja aiemmin toimitetut hakemukset huomioidaan. Jos olet kiinnostunut, lähetä CV:llä varustettu hakemuksesi pääsihteeri Niko Jakobssonille. Hakemus tulee lähettää viimeistään 19.4.2024 osoitteella niko.jakobsson@asianajajaliitto.fi. Henkilövalinnat tehdään valtuuskunnan kevätkokouksessa Helsingissä 7.6.2024.

Lisätietoa valvontalautakunnan toiminnasta ja jäsenen tehtävistä valvontalautakunnan verkkosivuilta