rss Asianajajaliiton tiedotteita ja lausuntoja

16.1.2018 16.44

Janne Laukkanen uusiin tehtäviin

Asianajajaliiton viestinnästä ja kehityshankkeista vastannut Janne Laukkanen siirtyy helmikuun alussa uusiin tehtäviin. Laukkanen aloittaa tuolloin Suomen Lakimiesliiton viestinnästä ja vaikuttamisesta vastaavana johtajana.

- Kiitän kymmenestä vuodesta Asianajajaliitossa. Järjestötyössä todella hienoa on, että päivittäistä työtä ei tehdä vain liiton toimiston porukalla, vaan jatkuvasti kymmenien luottamustehtävissä toimivien asianajajien kanssa. Näkökulma toimialaan ja sillä toimiviin ihmisiin on siten erinomainen.

Laukkanen haluaa antaa erityistä kiitosta liiton luottamushenkilöille.

- Ja aivan erityisesti haluan kehua viittä puheenjohtajaa vuosieni varrelta. Enää tämä ei voi vaikuttaa maksetulta puheenvuorolta, hän naurahtaa.

- Olen saanut nähdä puheenjohtajien työtä läheltä. He kaikki ovat hoitaneet korvauksetonta ja vaativaa tehtävää huiman paneutuneesti.

Liiton puheenjohtaja Jarkko Ruohola toivottaa Janne Laukkaselle menestystä hänen uudessa tehtävässään.

- Janne on kuluneina kymmenenä vuotena antanut todella suuren panoksen Asianajajaliitossa. Janne on vienyt liiton strategista kehittämistä, viestinnän vaikuttavuutta ja oikeuspolitiikan tekemistä määrätietoisesti eteenpäin. Yhteistyö Jannen kanssa on ollut todella sujuvaa, Ruohola toteaa.