rss Asianajajaliiton tiedotteita ja lausuntoja

14.1.2018 7.00

Asianajajaliitto hakee viestintäpäällikköä

Hakuaika päättyy 24.1.2018.

Kaikissa oikeusvaltioissa on itsenäinen asianajajakunta oikeusvaltion turvaksi. Suomessa on hieman yli 2 100 asianajajaa. Vain Asianajajaliittoon kuuluva juristi saa käyttää nimikettä asianajaja. Suomen asianajajaliiton tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto julkisoikeudellisena toimijana edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen.

Oletko sinä haasteita pelkäämätön viestintäpäällikkömme?

Asianajajakunta_kuvaelementti_kork_650pxOdotamme sinulta todellisia moniottelijan taitoja. Olet kokenut, hyvillä esimiestaidoilla varustettu viestinnän ammattilainen. Olet rohkea kehittäjä, organisaattori ja näkemyksellinen tekijä. Liikut viestinnän strategiselta tasolta arkiseen käytäntöön, ja edistät tehokkaan viestinnän mahdollisuuksia läpi organisaation. Olet rakentava ja oma-aloitteinen. Et pelkää tarttua toimeen, ja palat halusta kehittää viestintäämme ja brändiämme.

Asianajajaliitossa johdat liittomme viestintää ja olet osa toimiston johtoryhmää. Tukenasi on kahden hengen viestintätiimi. Vastaat viestinnän strategisesta suunnittelusta ja budjetoinnista, tavoittavasta järjestöviestinnästä ja toimivista mediasuhteista. Tehtäviisi kuuluu vastuu liittomme Advokaatti-aikakauslehdestä. Kehität myös järjestömme sosiaalisen median käyttötaitoa sekä huolehdit suurimpien tapahtumiemme viestinnällisestä suunnittelusta. Tehtävässäsi raportoit liiton pääsihteerille.

Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja usean vuoden monipuolinen työkokemus vaativista viestinnän tehtävistä. Tehtävässäsi käytät sujuvasti suomen lisäksi englantia. Olet aidosti kiinnostunut oikeudenhoitoon liittyvistä kysymyksistä ja sytyt päästessäsi viestimään niistä.  Mielellään tunnet jo järjestötoiminnan luonnetta, ja olet osallistunut sen kehittämiseen.

Jos tunnistat itsesi tästä, kysy lisätietoja tehtävästä Mercuri Urvalin konsulteilta: Seija Malmi, p. 040 5225330 tai Eve Pakkanen, p. 040 7088816.

Jätä hakemuksesi palkkatoivomuksineen viimeistään 24.1.2018 osoitteessa www.mercuriurval.fi viitenumerolla FI-12014.