rss Asianajajaliiton tiedotteita ja lausuntoja

30.6.2017 13.26

Asianajajaksi hyväksyttiin 23 kokenutta lakimiestä

Asianajajaliiton hallitus on kokouksessaan 30.6.2017 hyväksynyt seuraavat kokeneet lakimiehet asianajajiksi:*)

• Golovanov Valentin, Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Hanninen Aleksei, HPP Asianajotoimisto Oy, Helsinki (3.8.2017 alkaen)
  • Joki Sanna, Asianajotoimisto Lakinainen Oy, Turku
  • Jurmu Taija, Asianajotoimisto Jurmu, Rovaniemi
  • Jutila Jussi-Pekka, Itäinen & Ojantakanen Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Kellas Sebastian, Taxpoint Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Klemola Maiju, Roschier Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Konttinen Miikka, Roschier Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Korkeakivi Antti, Asianajotoimisto Krogerus Oy, Oulu
  • Lounatmaa Marko, Asianajotoimisto Alfa Oy, Tampere
  • Muukkonen Heidi, Dittmar & Indrenius Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Partanen Mikko-Pekka, Asianajotoimisto Castrén Snellman Oy, Helsinki
  • Pekkanen Minttu-Maaria, Asianajotoimisto Fenno Oy, Jyväskylä
  • Pikkujämsä Sanna, Asianajotoimisto Kokkolex Oy, Oulu
  • Rahikka Hanna, Asianajotoimisto Legal Lounge Oy, Helsinki (11.7.2017 alkaen)
  • Rantala Tapio, Asianajotoimisto Lindfors & Co Oy, Helsinki
  • Ropo Mirja, Asianajotoimisto Lukander Ruohola HTO Oy, Kuopio
  • Saxlin-Hautamäki Elina, Roschier Asianajotoimisto Oy, Helsinki (6.7.2017 alkaen)
  • Tahkokallio Henrikki, Avance Asianajotoimisto Oy, Helsinki (1.8.2017 alkaen)
  • Tervahartiala Suvi, Asianajotoimisto Krogerus Oy, Helsinki (23.7.2017 alkaen)
  • Tiainen Jari, Lexia Asianajotoimisto Oy, Helsinki (1.7.2017 alkaen)
  • Välilä Jussi, Rauman oikeusaputoimisto / Uudenkaupungin toimipaikka, Uusikaupunki
  • Välilä Marja, Asianajotoimisto Legal Lounge Oy, Helsinki

*) Listalla olevat henkilöt ovat antaneet suostumuksensa nimensä julkaisemiseen.