rss Asianajajaliiton tiedotteita ja lausuntoja

10.9.2018 16.19

Asianajajaksi hyväksyttiin 22 kokenutta juristia

Asianajajaliiton hallitus on kokouksessaan 8.9.2018 hyväksynyt seuraavat kokeneet juristit asianajajiksi*):

• Arajärvi Aleksi, Asianajotoimisto Justitum Oy, Helsinki
  • Boow Sanna, Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Haapasalo Toni, HPP Asianajotoimisto Oy, Helsinki (19.9.2018 alkaen)
  • Haavisto Suvi, Roschier Brands Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Holmas-Rasila Selina, Helsingin oikeusaputoimisto, Helsinki
  • Hälikkä Sanna, Asianajotoimisto Norra Oy, Oulu
  • Jousi Outi, Hannes Snellman Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Juntunen Suvi, Asianajotoimisto Kejo Oy, Kajaani
  • Kamali Anastasija, Asianajotoimisto Kamali, Helsinki
  • Kivi Varpu, Länsi-Uudenmaan oikeusaputoimisto, Espoo
  • Kukko Jussi, Asianajotoimisto White & Case Oy, Helsinki
  • Kylmäniemi Hanna, Asianajotoimisto Jurentia Oy, Helsinki
  • Niemi Milla, Asianajotoimisto Krogerus Oy, Helsinki (17.9.2018 alkaen)
  • Oikarinen Tatu, Asianajotoimisto Inventio Oy, Espoo
  • Pynnä Annika, Roschier Advokatbyrå AB, Stockholm
  • Raatikainen Laura, Eversheds Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Sahinoja Antti, Asianajotoimisto Apajalahti, Etelämäki, Pelkonen & Niemi Oy, Helsinki
  • Suutari-Pitkänen Hanna, Asianajotoimisto Mika Ala-Uotila Oy, Tampere
  • Vartiainen Niklas, Borenius Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Vartiainen Salla Sofia, Lexia Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Viding Sampo, Borenius Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Zhou Yanhuan, HPP Asianajotoimisto Oy, Helsinki

*) Listalla olevat henkilöt ovat antaneet suostumuksensa nimensä julkaisemiseen.