Tiedotteita ja lausuntoja, arkisto 2016

17.6.2016 11.13

Asianajajaksi hyväksyttiin 20 kokenutta lakimiestä

Asianajajaliiton hallitus on kokouksessaan 17.6.2016 hyväksynyt seuraavat kokeneet lakimiehet liiton jäseniksi:

• Både-Landell Mariella, Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy, Helsinki, 10.7.2016 lukien
  • Calonius Mikael, Asianajotoimisto Borenius Oy, Helsinki
  • Erkkilä Janne, Roschier Brands Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Hiltunen Janni, Asianajotoimisto Borenius Oy, Helsinki, 8.8.2016 lukien
  • Isohanni Henri, Asianajotoimisto Borenius Oy, Helsinki
  • Jaarinen Tatu, Asianajotoimisto Lindfors & Co Oy, Helsinki, 6.8.2016 lukien
  • Koskenkorva Karri, Asianajotoimisto Legistum Oy, Helsinki
  • Lahtinen Elina, Asianajotoimisto Tammer-Juristit Oy, Tampere, 1.8.2016 lukien
  • Laitasalo Anni, Asianajotoimisto Jussi Laaka Oy, Helsinki
  • Liesvirta Petra, Asianajotoimisto Merilampi Oy, Helsinki
  • Mäkelä Jaakko, Asianajotoimisto Alfa Oy, Tampere
  • Räikkönen Oskari, Asianajotoimisto DLA Piper Finland Oy, Helsinki
  • Saario Jenna, Asianajotoimisto Borenius Oy, Helsinki
  • Salo Jussi, Asianajotoimisto Hammarström Puhakka Partners Oy, Helsinki
  • Sjöberg William, Asianajotoimisto Merilampi Oy, Helsinki, 18.6.2016 lukien
  • Sonck Tuuli, Lakitoimisto Sonck & Söderlund Oy, Turku
  • Sopyllo Marcin, Roschier Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Söderlund Hanna, Lakitoimisto Sonck & Söderlund Oy, Turku
  • Teirikko Laura, Eversheds Asianajotoimisto Oy, Helsinki
  • Vola Kristiina, Asianajotoimisto Simonen & Savolainen Oy, Joensuu, 1.7.2016 lukien

*) Listan henkilöt ovat antaneet suostumuksensa tietojen julkaisemiseen.