rss Kotimaiset oikeudelliset tietolähteet

5.4.2018 16.21

Tuomarinimityksiä 6.4.2018

Valtioneuvosto esitti, että tasavallan presidentti päättäisi seuraavat nimitysasiat:

Määräaikainen hallinto-oikeustuomari, hallinto-oikeuden esittelijä Kristian Erik Hellman Turun hallinto-oikeuden hallinto-oikeustuomarin virkaan, määräaikainen vakuutusoikeustuomari, vakuutusoikeuden esittelijä Anna Maria Pitkänen vakuutusoikeuden vakuutusoikeustuomarin virkaan, määräaikainen käräjätuomari Kaisa Maaret Teivaanmäki Kainuun käräjäoikeuden käräjätuomarin virkaan ja määräaikainen käräjätuomari, hovioikeuden esittelijä Kalle Henrik Kalliokoski Satakunnan käräjäoikeuden käräjätuomarin virkaan 1.5.2018 lukien sekä määräaikainen käräjätuomari Harri Juhani Tuhkanen Etelä-Savon käräjäoikeuden ensiksi täytettävään käräjätuomarin virkaan 1.6.2018 lukien ja määräaikainen käräjätuomari Niko Ilari Kiviluoto Etelä-Savon käräjäoikeuden toiseksi täytettävään virkaan 1.5.2018 lukien.

Käräjätuomari Seppo Martti Olavi Isometsä Itä-Suomen hovioikeuden ensiksi täytettävään hovioikeudenneuvoksen virkaan ja hovioikeudenneuvos Tanja Eva Eudokia Makkonen Itä-Suomen hovioikeuden toiseksi täytettävään virkaan, hovioikeudenneuvos Liisa Johanna Rintala Rovaniemen hovioikeuden hovioikeudenneuvoksen virkaan, hallinto-oikeustuomari Anne-Mari Keskitalo Pohjois-Suomen hallinto-oikeuden hallinto-oikeustuomarin virkaan ja hallinto-oikeustuomari Seija Kaarina Kaijanen Turun hallinto-oikeuden hallinto-oikeustuomarin virkaan 1.5.2018 lukien.

Valtioneuvoston yleisistunto 5.4.2018