Lakimiesliitto: Tuomioistuinhallinnolla jopa tuhansien käsiteltyjen asioiden tehokkuusparannukset

1.4.2016 | Oikeusuutiset

Markku Fredman

”Selvitykseen perustuvien laskelmiemme mukaan olisi hyvin johdetun tuomioistuinhallinnon mahdollistamilla tehokkuusparannuksilla kahdeksassa vuodessa saavutettavissa tilanne, jossa tuomioistuimet pystyisivät käsittelemään vuositasolla jopa useita tuhansia asioita enemmän kuin tällä hetkellä”, kertoo selvityksen teettäneen Suomen Lakimiesliiton varatoiminnanjohtaja Mikko Salo.