Yhdistelmakuva

Menneisyyden metsästäjät
– jaa oma tarinasi!

Kokoamme Asianajajaliiton satavuotista matkakertomusta ja haluamme sinun kuvatarinasi mukaan.

Asianajajaliitto täyttää ensi vuonna upeat 100 vuotta. Juhlatunnelman nostattamiseksi keräämme kuvamuistoja asianajajien arjesta ja juhlasta, niistä tärkeistä ja mieleenpainuvimmista hetkistä. Hienon yhteishenkemme kannattelemana jatkamme kohti toimintamme seuraavaa sataa vuotta. Matkallahan tärkeintä ei ole päämäärä, vaan yhtä tärkeää on matkaseura ja kokemukset.

Lähetä meille kuvamuistosi

Toivomme näkevämme juuri sinun kuvamuistosi. Kuvat voivat kertoa tärkeistä hetkistä työuran varrella tai liiton luottamustehtävissä. Myös arkisiin tilanteisiin, tapahtumiin tai esimerkiksi juhliin liittyvät kuvat ovat tervetulleita. On mielenkiintoista nähdä, miten asianajajien työ on muuttunut.

Arvostamme suuresti osallistumistasi: Lähettämällä meille kuvasi 31.10.2018 mennessä osallistut kahden hengen illalliskortin arvontaan (arvo 250 €). Kuvat ja muistot voit lähettää alla olevien lomakkeiden kautta. Kiitos osallistumisesta!

Muistot ovat sinun, matka on yhteinen.

Tietosuoja

Henkilötietojen käsittelystä kerrotaan Suomen Asianajajaliiton tietosuojaselosteessa sekä asiakas- ja sidosryhmärekisterin rekisteriselosteessa.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Lähetyslomake

Huom! Voit muuttaa paperikuvan digitaaliseksi esim. skannaamalla sen tai kuvaamalla sen digikameralla (esim. kännykällä).

_____________________________________

Lisätietoja: viestinta@asianajajaliitto.fi