Sähköinen Defensor Legis

Defensor Legisin sähköiseen versioon pääset linkistä www.edilex.fi/defensor_legis.

Maksuton etu Asianajajaliiton jäsenille

Suomen Asianajajaliitto ja Edita Publishing Oy tuottavat yhteistyössä Defensor Legisin sähköisen nettipalvelun.

Defensor Legisin Edilex-versio sisältää lehdet kokonaisuudessaan numerosta 4/2003 alkaen sekä suurimman osan artikkeleista vuodesta 2000 lähtien.

Lehdet ovat ulkoasultaan painetun lehden kaltaisina pdf-tiedostoina.

Uudet lehdet julkaistaan Edilexissä samaan aikaan lehden paperiversion kanssa. Uudet lehdet ovat Edilexissä paitsi koko lehden käsittävänä tiedostona, myös artikkeleittain.

Aktivoi käyttöoikeutesi

Defensor Legisin numerot esitetään Edilex-lakitietopalvelussa siten, että 9 uusinta julkaistua numeroa ovat pelkästään asianajajien, asianajotoimistojen tai julkaisun maksullisen käyttöoikeuden tilanneiden saatavilla.

Muut lehden numerot ovat kaikkien Edilex-lakitietopalvelun tilaajien käytettävissä. Asianajajien ja asianajotoimistojen maksuton käyttöoikeus ei edellytä minkään muun Edilex-palvelun tilaamista.

Asianajajaliiton jäsenten on kuitenkin aktivoitava Defensor Legisin Edilex-version tilaus Edilexissä olevien ohjeiden mukaisesti.

Voit rekisteröityä sähköisen lehden lukijaksi linkistä: http://www.edilex.fi/tilaa_edilex

Mitä etuja verkkojulkaisemisesta?

Defensor Legisin Edilex-versio muodostaa sähköisen arkiston, jolloin tiedon etsintä helpottuu. Verkkopalvelu mahdollistaa paitsi erilaiset hakutoiminnot, myös sen, että lehti on aina tarvittaessa saatavilla.

Palvelussa hakuja voi kohdistaa esimerkiksi artikkelien nimikkeisiin ja kirjoittajien nimiin.

Kaikki artikkelit on myös asiasanoitettu, mikä mahdollistaa artikkelien hakemisen asiasanaluettelon avulla.

Lisäksi erikseen tilattavan Edilexin ajantasaisen lainsäädännön puolelta on linkkejä Defensor Legisin artikkeleihin. Tämä on käyttökelpoinen etu; säädösteksti ja kommentoiva teksti linkittyvät toisiinsa.