Ilmoita nimitysuutisia

Toimita nimitysuutiset ja kuvat seuraavasti: 27.10.2023 (5/2023), 19.1. (1/2024), 12.4. (2/2024), 23.8. (3/2024) ja 25.10.2024 (4/2024) mennessä.

HUOM: Voit ilmoittaa useamman nimityksen samalla lomakkeella. Julkaisemme nimitysuutiset myös nettisivuillamme (ilman kuvia), mikäli saamme siihen luvan.

Nimitysuutisten henkilötiedot poistetaan kolmen kuukauden sisällä lehden/verkkojulkaisun ilmestymisestä. Tietoja kerätään vain lehden/verkkojulkaisun tuotantoprosessia varten. Henkilötietojen käsittelystä kerrotaan Suomen Asianajajaliiton tietosuojaselosteessa sekä asiakas- ja sidosryhmärekisterin rekisteriselosteessa.

Ilmoita nimitysuutisia

Lomakkeella asianajotoimistot voivat lähettää meille nimitysuutisia julkistavaksi Advokaatti-lehdessä.

"*" tarkoittaa pakollista kenttää

Ilmoittajan nimi*
Tuo tiedostot tähän tai
Max. file size: 10 MB.