Oikeudellista koulutustarjontaa

Suomessa

Pohjoismaissa

Pohjoismaiset asianajajajärjestöt ovat sopineet jäsenistönsä koulutusyhteistyöstä perustamalla Nordic Lawyers Academy -nimisen yhteistyöelimen.  Nordic Lawyers Academyn tarkoituksena on järjestää korkeatasoista koulutusta sellaisista aiheista, joista kenelläkään asianajajajärjestöllä ei ole yksinään tarpeeksi kysyntää. Tarkemmat tiedot www.nordiclawyersacademy.com

Ulkomailla

www.tourolaw.edu - Touro Law Center
www.informa.com - Informa UK
www.eipa.nl - European Institute of Public Administration
www.eulis.org - Real Estate Seminars at Lund Institute of Technology
www.era.int - Academy of European Law Trier (ERA)
www.aija.org - Association International des Jeunes Avocats (AIJA)
www.cambridgelawstudio.co.uk - Cambridge Law Studio
www.communicaid.com - Communicaid English
www.hawksmere.kaplan.co.uk - Kaplan Hawksmere
www.ibanet.org - International Bar Association (IBA)
www.law.suffolk.edu - United States Law for International Business Lawyers
www.euromoneytraining.com - Euromoney Legal Training
www.essex.ac.uk/law/ - University of Essex, School of Law
www.worldjurist.org - World Jurist Association
www.enewsbuilder.net/iuslaw/ - Institute for US Law
www.wcl.american.edu - American University Washington College of Law
www.britishcouncil.org - International Networking Events (INE)
www.law.ugent.be/en/ - Universiteit Gent, Belgiewww.legaledu.net/ - Center for International Legal Studies and Lazarski University