Asianajajaliiton järjestämää koulutusta asianajajille ja asianajotoimistojen henkilöstölle

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa jäsenyksikön päällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, opintosihteeri Terhi Alinikulaoik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

24.9.2018

Työoikeuden erityiskysymyksiä*

24.9. Tampere, 8.10. Helsinki ja 19.11.2018 Rovaniemi. Ilmoittautuminen viimeistään 14.9. (Tampere), 28.9. (Helsinki) ja 9.11.2018 (Rovaniemi)

Tampere, Pirkanmaan käräjäoikeus, Kelloportinkatu 5 A, klo 12.30-16.00
Helsinki, Helsingin käräjäoikeus, Porkkalankatu 13, klo 12.30-16.00
Rovaniemi, Rovaniemen hovioikeus, Valtakatu 10, klo 12.30-16.00

Luennoitsija OTT, työ- ja sosiaalioikeuden dosentti Jaana Paanetoja, työneuvosto

OHJELMA

-   Työntekijä vai itsenäinen yrittäjä vai jotain niiden väliltä? Laskutuspalvelut /
     kevyt yrittäjyys ja työtä tarjoavan tahon vastuu?
-   Osa-aikaiseen työhön liittyviä kysymyksiä; lisätyö, suhteellisuusperiaate
-   Työnantajan lojaliteettivelvoite ja sen vaikutus
-   Sopivaa/ei sopivaa, sallittua vai kiellettyä käyttäytymistä?
-   Tuoreen oikeuskäytännön viestejä käytäntöön

HINTA: 190 euroa + alv 24 % (sisältää iltapäiväkahvin).  Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

ILMOITTAUTUMINEN:

viimeistään 14.9. (Tampere) seuraavan linkin kautta

viimeistään 28.9. (Helsinki) seuraavan linkin kautta

viimeistään 9.11. (Rovaniemi) seuraavan linkin kautta

JÄRJESTÄJÄT: Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta ja Suomen Asianajajaliitto

KOULUTTAUTUMISVELVOITE: 3 h