Asianajajaliiton koulutustilaisuudet

Asianajajaliiton koulutus on tarkoitettu asianajajille ja asianajotoimistoissa työskenteleville, koska kyseessä on liiton jäsenetu.

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa jäsenyksikön päällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, opintosihteeri Terhi Alinikulaoik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

25.5.2018

Syventävä sovittelukoulutus asianajajille

25.-26.5.2018 Helsinki. Ilmoittautuminen viimeistään 9.5.

Hotel Rantapuisto, Furuborginkatu 3, 00980 Helsinki

Kouluttajat: käräjätuomari, laamanni Antti Heikinheimo, Espoon käräjäoikeus,
asianajaja Petri Taivalkoski, Roschier Asianajotoimisto Oy ja käräjätuomari Kari Turtiainen, Oulun käräjäoikeus.

Pakollisina edeltävinä opintoina on sovittelun peruskurssin tai huoltoriitojen tuomioistuinsovittelukurssin suorittaminen. Edeltäviksi opinnoiksi suositellaan sovittelun jatkokurssia, mutta sen suorittaminen ei ole edellytys osallistumiselle.

OHJELMA

Perjantai 25.5.

9.30     Aamukahvi
10.00     Koulutuksen avaussanat, koulutuksen esittely ja tavoitteet
              Esittäytyminen ja osallistujien kokemuksia sovittelusta
11.15     Katsaus sovittelun peruskysymyksiin

Kahvi työskentelyn yhteydessä n. klo 14
              Päätöskeskustelu
16.00     Tilaisuus päättyy

HINTA: 650 euroa (sisältäen ohjelman ja tarjoilut, ei majoitusta)

ILMOITTAUTUMINEN: viimeistään 9.5. tästä avautuvan linkin kautta

MAJOITUSVARAUS: Rantapuisto puh. (09) 319 11 tai sähköposti reception@rantapuisto.fi, hinta pe–la 1 hh 85 e ja 2 hh 94 e. Varaukset viimeistään 9.5.  Asianajajaliiton huonekiintiöstä varaustunnuksella Suomen Asianajajaliitto. Varauksen takaukseksi tulee ilmoittaa luottokorttitiedot (numero ja voimassaoloaika).

JÄRJESTÄJÄ: Suomen Asianajajaliiton sovitteluvaliokunta

KOULUTTAUTUMISVELVOITE: 13 h