Asianajajaliiton järjestämää koulutusta asianajajille ja asianajotoimistojen henkilöstölle

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa jäsenyksikön päällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, palvelusihteeri Tarja Lindén, oik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

26.10.2018

Rikostekninen tutkimus ja asiantuntijatodistelu*

26.10. Tampere, 29.10. Helsinki ja 2.11.2018 Vaasa. Ilmoittautuminen viimeistään 18.10. (Tampere), 22.10. (Helsinki) ja 25.10. (Vaasa)

26.10. Tampere, Pirkanmaan käräjäoikeus, Kelloportinkatu 5 A, klo 12.30-16.00
29.10. Helsinki, Helsingin käräjäoikeus, Porkkalankatu 13,  kello 12.30-16.00
2.11. Vaasa, Vaasan hovioikeus, Rantakatu, Hovioikeudenpuisto, kello 12.30-16.00

Luennoitsija: Poliisiammattikorkeakoulun rehtori, entinen KRP:n rikosteknisen laboratorion pitkäaikainen johtaja, kemiasta väitellyt tohtori  Kimmo Himberg

OHJELMA

-  Tärkeimmät teknisen rikostutkinnan menetelmät, niiden perusteella esitutkinnassa
    annettavat asiantuntijalausunnot
-  Asiantuntijalausunnot rikosoikeudellisena näyttönä: mistä tekijöistä näyttöarvo
    muodostuu?
-  Asiantuntijuudesta ja asiantuntemuksen arvioinnista

HINTA: 190 euroa + alv 24 % (sisältää iltapäiväkahvin)

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Koulutuksen lopullinen järjestäminen vahvistetaan määräajassa ilmoittautuneiden lukumäärän perusteella.

ILMOITTAUTUMINEN: alla olevien linkkien kautta viimeistään
18.10. (Tampere)  https://konsta.utu.fi/Default.aspx?tabid=88&tap=4971
22.10. (Helsinki)   https://konsta.utu.fi/Default.aspx?tabid=88&tap=5082
25.10. (Vaasa)  https://konsta.utu.fi/Default.aspx?tabid=88&tap=5093