Asianajajaliiton koulutustilaisuudet

Asianajajaliiton koulutus on tarkoitettu asianajajille ja asianajotoimistoissa työskenteleville, koska kyseessä on liiton jäsenetu.

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa koulutuspäällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, opintosihteeri Terhi Alinikulaoik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

1.3.2018

Nuorten aamiaistilaisuus: Tilinpäätöksestä ilmenevän tuloksen perustana olevat valinnat

1.3.2018 Helsinki. Myös etänä. Ilmoittautuminen viimeistään 21.2.

Ravintola Sunn, Aleksanterinkatu 26, 2. krs, klo 8.30–10

Kouluttaja: Tilinpäätösoikeuden työelämäprofessori, OTT, Timo Kaisanlahti,  Helsingin yliopisto

OHJELMA:

-   Mitä nuoren asianajajan tulisi ymmärtää tilinpäätöksestä? Mitä tase kertoo tilikauden
           voiton/tappion perustana olevista valinnoista?
       -   Koulutuksessa on tavoitteena kuvata tilinpäätöksen ydinosien – eli tuloslaskelman ja
           taseen – keskinäisen ”jin ja jang” -suhteen perustekijät
       -   Koulutus ei edellytä minkäänmoisia aikaisempia perustietoja:
           mystisen tilinpäätösjargonin sisältö kirkastetaan arkikieliseksi
       -   Numerokammo ei käy esteeksi osallistumiselle, ja vähennyslaskutaito riittää
           matemaattiseksi osaamiseksi

HINTA: 25 euroa, sisältää aamiaisen