Asianajajaliiton koulutustilaisuudet

Asianajajaliiton koulutus on tarkoitettu asianajajille ja asianajotoimistoissa työskenteleville, koska kyseessä on liiton jäsenetu.

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa koulutuspäällikkö Liisa Arolta tai koulutussihteeri Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, koulutuskoordinaattori  Terhi Alinikulaoik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

30.5.2017

Eurooppalaiset täytäntöönpanosäädökset ja -mahdollisuudet

30.5.2017 Helsinki. Myös etänä. Ilmoittautuminen viimeistään 23.5.

Tekniskan Salit, Eerikinkatu 2, 6. krs, klo 9.00–13.00

Tervetuloa viettämään aamupäiväbrunssia eurooppalaisten täytäntöönpanoasetusten parissa.
Päivän teemaan meidät johdattavat asianajaja, VT, OTL, KTM Heikki Huhtamäki sekä prosessioikeuden professori Tuula Linna.

OHJELMA

8.30   Ilmoittautuminen ja kahvi

9.00   Johdatus päivän aiheeseen (Huhtamäki)
          - lyhyt kertaus eurooppalaisista täytäntöönpanosäädöksistä