Asianajajaliiton koulutustilaisuudet

Asianajajaliiton koulutus on tarkoitettu asianajajille ja asianajotoimistoissa työskenteleville, koska kyseessä on liiton jäsenetu.

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa koulutuspäällikkö Liisa Arolta tai koulutussihteeri Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, koulutuskoordinaattori  Terhi Alinikulaoik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

31.3.2017

Asianajosihteeripäivät

31.3.-1.4.2017 Turku. Tiedustele vapaita paikkoja osoitteesta koulutus@asianajajaliitto.fi

Asianajosihteeripaivat_2017

Radisson Blu Marina Palace Hotel, Linnankatu 32

Puheenjohtajana asianajaja Kaija Ruosteenoja, Asianajotoimisto Kaija Ruosteenoja Ky

OHJELMA

Perjantai 31.3.

9.30
Ilmoittautuminen ja aamukahvi

10.00
Päivien avaus
Asianajajaliiton puheenjohtaja, asianajaja Jarkko Ruohola, Asianajotoimisto Lukander Ruohola HTO Oy

Vuoden Asianajosihteerin palkitseminen

10.30
Tiimityöskentelyä vaativissa olosuhteissa – Antarktis -93 ⁰C
Löytöretkeilijä Patrik ”Pata” Degerman

12.00
Lounas

13.00
Yrityskauppa – asianajajan ja assistentin yhteistyö järjestelyissä
Asianajaja Antti-Jussi Partanen ja assistentit Kirsi Kosunen ja Patricia Mustajärvi,
Roschier Asianajotoimisto Oy

14.30
Kahvi

15.00
Siviiliasioiden kirjelmävaihtoa käräjäoikeudessa – vuorovaikutus eri toimijoiden näkökulmasta
Professori Mikko Vuorenpää, Lapin yliopisto, käräjäsihteeri Camilla Hyypiä, Varsinais-Suomen käräjäoikeus ja asianajosihteeri Pirjo Nurmi, Asianajotoimisto Aura Oy

16.30
Luennot päättyvät

18.30
Vierailu merenkulun erikoismuseossa Forum Marinumissa (Linnankatu 72)
Illallinen Restaurant Göranissa (ent. Restaurant Daphne) Forum Marinumin yhteydessä

Lauantai 1.4.

9.00
Ajankohtaista rahanpesulainsäädännöstä
Asianajaja Sakari Halonen, Asianajotoimisto Bird & Bird Oy

10.15
Vaikutelman vastuu ja se pieni kulttuurinen ero, jonka tunnistaminen voi antaa sinulle pääsylipun sisäpiiriin!
Imagokouluttaja Isa Karlsson

12.00
Lounas

13.30
(Bussikuljetus Turku–Helsinki)

HINTA: 285 euroa, sisältää luentojen lisäksi kahvit, lounaat ja illallisen sekä tutustumisen Merikeskus Forum Marinumiin

ILMOITTAUTUMINEN: Tiedustele vapaita paikkoja osoitteesta koulutus@asianajajaliitto.fi.

MAJOITUS: Radisson Blu Marina Palace Hotel Turusta on varattavissa majoitus Asianajajaliiton huonekiintiöstä. Majoituksen hinta on 114 euroa 1 hh Standard, 124 euroa 2 hh Standard, 129 euroa 1 hh River ja 139 euroa 2 hh River -huoneissa. Varaukset 28.2. mennessä puhelimitse 020 1234 710 tai sähköpostitse info.turku@RadissonBlu.com varaustunnuksella ”Asianajosihteerit”.

KULJETUS: Bussikuljetus lähtee Helsingistä Turkuun Radisson Blu Marina Palaceen perjantaina 31.3. klo 7.15 Kiasman tilausajopysäkiltä Mannerheimintieltä. Paluukuljetus lähtee Turusta hotellilta lauantaina 1.4. klo 13.30. Kuljetuksen edestakainen hinta on 30 euroa.