Asianajajaliiton järjestämää koulutusta asianajajille ja asianajotoimistojen henkilöstölle

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa jäsenyksikön päällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, palvelusihteeri Tarja Lindén, oik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

5.4.2019

Asianajoassistenttipäivät

5.4.2019 Helsinki, Marina Congress Center. Ilmoittautuminen viimeistään 1.3.

Scandic Marina Congress Center, Katajanokanlaituri 6, 00160 Helsinki

OHJELMA

Puheenjohtaja, asianajaja Kaija Ruosteenoja, Asianajotoimisto Kaija Ruosteenoja Ky

9.00    Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30    Päivien avaus, Asianajajaliitto 100 vuotta
           Asianajajaliiton puheenjohtaja, asianajaja Jarkko Ruohola, Asianajotoimisto
           Lukander Ruohola HTO Oy

Vuoden Asianajoassistentin palkitseminen

10.00  Digiaika, tukiäly ja parempi tuottavuus
           Tulevaisuustutkija, yritysvalmentaja Ilkka Halava

11.30  Tärpit asiakkaan tunnistamisessa
           Tarkastuslakimies Kristiina Sare, Suomen Asianajajaliitto

12.00  Lounas

13.00  Linja A
           Osakeyhtiön juridiikka nyt ja tulevaisuudessa
           Asianajaja Manne Airaksinen,  Roschier Asianajotoimisto Oy

tai

Linja B
           Perunkirjoituksen erityiskysymyksiä
           Asianajaja, OTT Pekka Tuunainen, Itäinen & Ojantakanen Asianajotoimisto Oy

14.30  Kahvi

15.00  Kohti inhimillisempää elämää ja työarkea
           Psykoterapeutti, tietokirjailija Maaret Kallio

16.30  Luennot päättyvät

18.00  Cocktails
           Roschier Asianajotoimisto Oy, Kasarmikatu 21 A

19.45  Illallinen
           Ravintola Palace, Eteläranta 10

Voit halutessasi vaikuttaa luentojen sisältöön lähettämällä etukäteen luennoitsijoille kysymyksiä tai toiveita osoitteella koulutus@asianajajaliitto.fi

HINTA: 290 euroa, sisältää luentojen lisäksi kahvit, lounaan, cocktail-tilaisuuden ja illallisen, mutta ei majoitusta.

ILMOITTAUTUMINEN: viimeistään 1.3. tästä avautuvalla linkillä

MAJOITUS: Scandic Grand Marinasta on varattavissa majoitus Asianajajaliiton huonekiintiöstä. Majoituksen hinta on 109 euroa 1 hh/vrk ja 129 euroa 2 hh/vrk ajalla 4.-6.4. Varaukset tulee tehdä 1.3. mennessä Scandicin internetsivuilta www.scandichotels.fi/grandmarina käyttämällä varaustunnusta BASI050419.