Asianajajaliiton järjestämää koulutusta asianajajille ja asianajotoimistojen henkilöstölle

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa jäsenyksikön päällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, palvelusihteeri Tarja Lindén, oik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

14.5.2018

Asianajajan etiikka käytännössä ja riskialttiit päämiehet

14.5.2019 Helsinki. Ilmoittautuminen viimeistään 30.4. Myös etänä.

Tekniskan Salit, Eerikinkatu 2, 6. krs,  klo 9.30─13.30, myös etänä

Kuinka hankala päämies kohdataan? Entä miten sovittaa haastavat osapuolet ja etiikka perhevarallisuusoikeudellisissa asioissa?

OHJELMA

9.30     Vaarallisen ja/tai hankalan päämiehen kohtaaminen
            Toimitusjohtaja, pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy

10.30   Toimeksiantosuhteen ongelmakohdat valvontalautakunnan tapausten valossa
            Erityisasiantuntija Mirva Sihvonen, Valvontalautakunta

11.15   Salaattilounas

11.45   Pesänjakaja, haastavat osapuolet ja etiikka hankalissa perhevarallisuus-
            oikeudellisissa asioissa
            Asianajaja, OTT Pekka Tuunainen, Asianajotoimisto Itäinen & Ojantakanen Oy

12.45   Asianajajan etiikka rikosasioissa
            Asianajaja, OTT Markku Fredman, Asianajotoimisto Fredman & Månsson Oy

13.45  Tilaisuus päättyy

HINTA: 250 euroa kurssipaikalla osallistuvalle (sisältää aamukahvin ja salaattilounaan) ja 225 euroa etänä osallistuvalle.

ILMOITTAUTUMINEN: Viimeistään 30.4. tästä avautuvan linkin kautta

KOULUTTAUTUMISVELVOITTEEN MUKAINEN TUNTIMÄÄRÄ: 3 h 45 min