Asianajajaliiton koulutustilaisuudet

Asianajajaliiton koulutus on tarkoitettu asianajajille ja asianajotoimistoissa työskenteleville, koska kyseessä on liiton jäsenetu.

Asianajajaliiton koulutustoiminnasta saat lisätietoa jäsenyksikön päällikkö Liisa Arolta tai koulutuskoordinaattori Marja Karppiselta.

Yhteistyökoulutuksista (tähdellä merkityt) vastaa Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta, opintosihteeri Terhi Alinikulaoik-taydennyskoulutus@utu.fi

rss Koulutuskalenteri

23.4.2018

Ajankohtaista vakuutuksesta ja vahingonkorvauksesta*

23.4. Rovaniemi, 7.5. Helsinki ja 28.5.2018 Tampere. Ilmoittautuminen viimeistään 16.4. (Rovaniemi), 27.4. (Helsinki) ja 18.5. (Tampere)

23.4. Rovaniemi, Rovaniemen hovioikeus, Valtakatu 10-12, klo 12.00–15.30
7.5. Helsinki, Helsingin käräjäoikeus, Porkkalankatu 13, klo 12.30–16.00
28.5. Tampere, Pirkanmaan käräjäoikeus, Kelloportinkatu 5 A, klo 12.30–16.00

Luennoitsija: Apulaisprofessori Mika Viljanen, Turun yliopisto

OHJELMA:

‐    oikeuskäytäntöä vakuutuksista
       ‐    vakuutusyhtiöiden vakuutuspäätökset
       ‐    vakuutus- ja vahingonkorvausten välinen suhde

HINTA: 190 euroa + alv 24 % (sisältää iltapäiväkahvin)

Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.
Koulutuksen lopullinen järjestäminen vahvistetaan määräajassa ilmoittautuneiden lukumäärän perusteella.

ILMOITTAUTUMINEN:

Rovaniemellä 23.4. järjestettävään koulutukseen viimeistään 16.4. osoitteessa:

Helsingissä 7.5. järjestettävään koulutukseen viimeistään 27.4. osoitteessa:

Tampereella 28.5. järjestettävään koulutukseen viimeistään 18.5. osoitteessa:

JÄRJESTÄJÄT: Turun yliopiston oikeustieteellinen tiedekunta ja Suomen Asianajajaliitto

Kouluttautumisvelvoite: 3 h